sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Kevään ekat ulkotreenit


Perusasentoon


Paikkamakuuseen



Seisomista seuraamisen yhteydessä


Luoksetulo


Seuraamista (Joo, käsi pois taskusta!)


Pysähdys


"Hauku!"


Ja leikkimään

En edes huomannut, että mulla meni käsi taskuun noissa seuraamisissa. En mie sisällä oo kyllä kättä taskuun pannut. En tiiä, tuliko lie jotenkin epävarma olo tai jotain. Ulkona seisominen seuraamisen yhteydessä oli Tillille vaikeampaa kuin sisällä. Ylimääräisiä askelia tuli.

Mukava päivä oli kyllä kaikin puolin. Paitsi sitten illalla kun menin katsomaan, miten meidän yksi rottavanhus voi, kun se on alkanut laihtumaan. Otin sen normaalisti syliin niin sehän kävi tosissaan mun kimppuun. Yksikään rotta ei ole mua ennen purrut, ja nyt tuo puri mulle monen monta vekkiä molempiin käsiin. Oikea käsi on turvoksissa, ja etusormissa on kivuliaat jälet, nii en voi käyttää nyt kuin nimetöntä, pikkurilliä ja peukaloa molemmissa käsissä. Mitenhän mä sitä enää uskallan käsitellä... Tai rottia ylipäätään. Tais jäädä kammo. En ensin edes tajunnut, että se puree. Huhhuh. No itkuhan mulla tuli, koska säikähdin niin paljon ja on se muutenkin kamalaa, että oma rotta käy tuollalailla kiinni. Kun vielä edellisenä päivänä se oli ollut mulla ihan normaalisti olkapäällä ja sylissä. Kyllä mie sille tänään puhisin, että menit sitten puremaan kättä, joka sua ruokkii...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti